Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا خبر داد:  گروه سایپا در ٤ بهمن ماه رکورد کل تولید سال ١٤٠٠ را شکست

بورس24 : معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.

مسعود پروین گفت: این گروه خودروسازی با وجود خروج ٣ محصول پرتیراژ تیبا، تیبا٢ و ساینا از سبد محصولات، توانست در ٤ بهمن ماه سال جاری با تولید 398 هزار و  ١١١ دستگاه خودرو از کل تولید سال ١٤٠٠ گروه سایپا با تولید 397 هزار و  ٨٠ دستگاه  عبور کند.

 او افزود: این رکوردشکنی حاصل برنامه ریزی انجام شده در ابتدای سال جاری و اجرا در سایت های تولیدی و تامین کنندگان و بر اساس اهداف تعریف شده از سوی مدیریت ارشد سازمان صورت پذیرفت و نتیجه آن رکوردشکنی های متعدد طی ماه های گذشته بوده است.

 معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در زمان های مختلف طی سال جاری، ٣ سایت تولیدی این گروه خودرو سازی توانست  از رکورد تولید سال گذشته عبور کند. در همین رابطه سایت بن رو در ٢ آبان با تولید 23 هزار و  ٦٠٠ دستگاه خودرو، سایت سایپا دیزل در ٢٨ آبان با تولید هزار و ١٠٥ دستگاه خودرو و سایت پارس خودرو در ٨ دی ماه با تولید 103 هزارو  ١٥٩ دستگاه خودرو  توانستند رکورد کل سال گذشته خود را بشکنند.

او افزود: علاوه بر این گروه خودروسازی در ٦ آذرماه سال جاری توانسته با تولید 20 هزار و  ٨٦٩ دستگاه شاهین، از رکورد تولید این محصول استراتژیک نیز عبور کند.

منبع خبر: سایپانیوز

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24